Då var det gjort...

Med en stor obehaglig klump i magen satte jag och Celina upp lappen om Lukas på anslagstavlan på ridskolan. Det kändes som om vi satt han tillsalu och vi stod och tittade på lappen en stund innan vi gick. Vi har pratat i ett par år om annonsen och hur vi ska göra när Celina växer ur Lukas, men ingen av oss trodde nog att den dagen tillslut skulle komma för det känns så overkligt. Inte för att jag tror att många kommer ringa. Jag och Celina slog faktiskt vad om hur lång tid det kommer ta innan någon ringer. När jag säger till sommarlovet stirrade Celina häpet på mig och säger att hon själv tror en vecka. Haha, jag motiverade med min gissning att de yngre barnen inte tittar särskilt ofta på anslagstavlan :P Så jag tror jag vinner. Nån som gissar nåt annat eller tror jag har helt fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0