Hööks paket

Var och hämtade ett efterlängtat höökspaket på posten :) Mina skor är ganska trasiga, har förstört hälen innifrån och sulan har börjat lossna i kanterna från lädret. Jag förstår inte hur jag lyckas med det, Celina har sina skor mycket längre än mig och när hon byter är det för att hon vuxit ur dem oftast. Själv måste jag byta en gång per år trots att jag sköter dem nästan varje dag :S Jag beställde också några mjuka shortchaps och efter att ha provat dem har jag fattat att jag slipper få stora blåmärken i knävecken som av mina förra gates :) Tredje saken i paketet var en present till mamma som fyller år om en månad. En rosa discogrimma som nog kommer skära sig en del i färgen på Lady, men starka färger (gärna rosa) och glitter är mammas grej så jag får väl stå ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0