Resten av dagen

Innan hästarna fick lunchhöet hann jag med att träna en sista gång på LC:1 och LB:1 programmen, fast dessförinnan var jag jätteuppmärksam på Lady om hon skulle försöka bitas igen. Mitt blåmärke är enormt och jättefult för att inte tala om ömt.
På kvällen var jag på klubbens styrelsemöte och det varade i 3,5h. Vi pratade om en massa, men det blev iallafall bestämt att vi bla skulle fira klubbens 60-årsjubileum med en kräftskiva/tacokväll efter sommarlovet, kanske med någon slags familjedag med. US sommarshow som eventuellt skulle ingå i firandet kommer inte vara i samband med kräftskivan vilket är lite synd. Igår efter kakkalaset pratade vi om att ha en rykttävling innan sommarlovet och jag kom på en bra sak :) om vi kombinerar rykttävlingen med fotograferingen av alla hästar (bilderna ska in på stallets hemsida) så har vi fixat lite gratis arbetskraft! Annars har vi 30 hästar att göra fina och det skulle ju ta en evighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0