Snövit och dvärg

Är helt dödstrött men för dum för att gå och lägga mig. Borde verkligen sova för det blir ingen sovmorgon imorgon heller, senast halv nio ska jag och Celina vara i stallet och senaste kl.9 ska vi rida iväg som Snövit och dvärg till förskolorna där min mamma jobbar. Det kommer nog ta närmare en timme för det är praktiskt bara skrittväg dit och Lukas med sina små steg får ju allt att ta extra tid. Men kul ska det bli! Ska bli så spännande att se barnens miner när de får syn på oss, visserligen har nog de flesta fått veta att Snövit och Kloker ska komma och besöka dem imorgon, men att se dem livs levande är nog en upplevelse ;) Camillas son Ludde går på en av avdelningarna och trots att han bara är 4 så lär han känna igen både Lady och Lukas. Eller så gör han det inte, det skulle inte förvånat mig om det blev så för Ludde lever i sin egna värld ibland. Han är för härlig han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0