Söndag

Måste säga att jag totalt har tappat bort dagarna, idag är det söndag och det vet mitt huvud. Men enligt min kropp var det söndag redan i fredags så vilket dag det är idag vet jag inte längre haha.
Celina fortfarande dålig, hittade henne sovandes i soffan med en hink bredvid sig när jag steg upp imorse, nej förmiddags. Sov ovanligt nog till 11 så jag måste varit duktigt trött efter övernattningen! Känner mig fruktansvärt trött och seg idag så jag tror att jag sticker till stallet ikväll när det är lite svalare. Ska pyssla med Madicken och om Celina inte mår bättre så ska jag rycka hår på Lukas och köra en runda. Kanske vill min andra syster Linnea följa med? Hon är tråkigt nog allergisk mot hästar, men rider ibland och gillar det. Hon sa för några dagar sedan att hon var sugen på att rida men jag har ingen bra häst till henne :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0