Mys

Blev välkomnad av ett massa gnäggande tidigt i förmiddags. Nangijala först som alltid men sedan stämmer Madicken i flera gånger och kommer springande till grinden. Använde den blå grimman idag och även om hon passade i färgen var den mycket stelar än den rosa :/ den blåa har så att man kan spänna upp/in en massa på nosen vilket gör den extra tjock där.

Skulle fota lite och blev kvar i stallet en timme även om det inte blev mycket fotande. Nangijala var som en kelig katt och Lukas skulle med mysa. Annars är ju Lukas alltid hårdhänt och gillar att tjuvnypas men de senaste månaderna har han blivit så himla gosig. Jag satt på en sten och han kom och snusade och noppade mig i nacken, ansiktet och håret med läpparna. Sen stod han bredvid och lutade huvudet mot min axel. Under de fyra år jag har känt honom har han aldrig uppfört sig så, är det kanske åldern som kelat till honom? Eller har han bara blivit uppriktigt fäst vid oss efter alla år ;) Celina och Lukas känner varandra ut och in praktiskt taget




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0