Regn

Tack vare regnet (trots att jag avskyr det) fick jag åka bil till stallet på kvällen. Tänk att två riddagar har tagit så mycket på mig haha. Hästarna var högst upp i hagen och som så ofta stod Lady och Lukas bredvid varandra medan Maddan står lång iväg med Nangijala mitt emellan alla. Fick en glad gnäggning till svar när jag ropade på Nangijala idag också! Nu har det hänt så många dagar i rad att jag faktiskt tror att det är en vana som kommer fortsätta :D

Efter fem veckor är det dags att byta från den rosa fölgrimman till den ljusblåa. Två hål har jag redan spänt ut och denna veckan har den börjat sitta för tajt. Svårt att fatta hur mycket hon har vuxit sen hon föddes. Så synd :( jag som älskar rosa på Nangijala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0