Superfin att rida!

Lady gick som en klocka på ridlektionen idag och jag är fortfarande helt salig över det. Något seg i övergångar eftersom hon börjat brunsta igen, men annars gick hon nästan alltid i perfekt tempo (!). I galoppen blev hon stark när vi galopperat några varv och hon blev trött, men för det mesta gick det att hålla ihop henne ganska bra där med. Tror aldrig jag har ridit en lektion för Maria där hon typ inte haft någonting att anmärka. Enda anmärkningarna jag kan komma ihåg är att jag skulle ställa henne mer åt vänster, driva på i skritten ibörjan och så öppnan i slutet där hon var trött.

Imorgon blir det stillsam ridning med Calle för Ladys del, gissar att både hon och jag kommer ha träningsvärk! Sedan har Celina hopplektion med henne på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0