Svarta fläckar

Idag när jag kom låg Nangijala i vindskyddet och sov för jag fick ropa två gånger på henne innan hon gnäggade tillbaka. Så jag gick dit och där låg hon i halmen men reste sig när jag kom. Jag hade med mig gummieskrapan och började gno på henne medan håret flög. Efter en stund kom Madicken som hade gått utanför och betat och Nangijala diade så jag satte mig ner i halmen. När hon var klar kom hon fram till mig, vek ihop benen och lade sig bredvid. Sedan hade vi en mysig timme :) Hon visade vart det kliade och jag kliade med borsten och hon la ner huvudet och halvsov. Så höll vi på i närmare en timme och tillslut var nästan hela hennes bogar svartpälsade liksom en bit upp mot halsen och bak mot magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0