Decembers hittills roligaste dag!

Har skrattat så att tårarna runnit och stått dubbelvikt i ridhuset av allt skratt. Fick för första gången se käpphästhoppningens träning och det var det sötaste och roligaste jag nånsin har sett! Lite senare skrattade jag minst lika mycket åt Idol-dressyrens träning och till och med föräldrarna skrattade. Publiken imorgon kommer nog gilla det! Varit igång sen 9 då jag stack ut och hämtade granris i skogen, sen var det handling, luciaträning, sätta granris på läktaren, köra till Vånga för att köpa en trådlös microfon (som vi var överlyckliga över att vi fick tag i) och fixa maskeradhinder. Den oförutsedda färden till vånga gör att jag måste upp tidigt imorgon och baka en sats med lussekatter då istället.

Vad ska jag göra på helgerna efter imorgon när allt med lucian är slut? Helgerna blev plötsligt så tomma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0