Ladytur

Mamma är sjuk så jag fick rida Lady idag. Byltade på mig och fick en underbar 2h tur! Red mot kyrlhult dit hästarna rymde härom året och utforskade mer. Mötte en kvinna med sin isis på vägen, svårt att säga vem som var mest förvånad haha. Hon gav mig lite tips och jag fortsatte och red in på närmsta stig. Såg så lovande ut men så hade stormen fält massa träd så fick vända och prova en annan - samma där. Så jag tänkte rida hem men ser då en annan stig - den provar jag först och hamnade först på ett kalhygge där ÄNNU ett träd låg på stigen. Backade lite och försökte andra avfarten och... dömma om min förvåning när jag komma ut där jag svängde in! Kände inte igenom mig alls och var bergsäker på att jag kommit på en annan stig... tur jag inte tog fel väg haha. Känner av Ladys marschskritt i hela ryggen, men tänker fortsättta utforskningen nästa gång jag får Lady!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0