Dressyrsadel

Ja, då blir jag snart ägare till en dressyrsadel. Jag skriver fortfarande med Ladys gamla ägare och skickar bilder med jämna mellanrum. Satt igår och skickade från klubbtävlingarna och jag fick lite tips på hur jag ska rida Lady :) Vi kom in på sadlar och de sa att de fortfarande hade Ladys dressyrsadel kvar som vi fick erbjudande om att köpa när vi köpte Lady. Men då var jag inte jätteintresserad för det kändes som om det var miljoner år tills Madicken skulle börja bli mammaledig från ridlektionerna så efter att ha tänkt på saken tackade jag nej. För mamma ville inte köpa en extrasadel så isåfall fick jag själv köpa den. Tror det kan bli bra med sadeln, de köpte ju den särskilt till Lady för 3 år sen så den ska ju passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0