Gamla ägare

Upptäckte att jag hade fått mejl från Ladys gamla ägare idag, tydligen var det hon som hade stannat bilen och tittat när vi red på ängen! De bor ju uppe i Kyrkhult så de hälsar ju på ibland, men inte särskilt ofta. Vi, eller snarare jag har hållt kontakten via mejl sedan vi köpte Lady och jag skriver när det hänt nåt särskilt vare sig det är bra eller dåligt. Jag tycker det är jätteroligt och har alltid velat göra likadant med Lukas förra ägare, dumt nog är hon hästförsäljare och vi vet inte vilka Lukas första ägare var så det har aldrig gått. Madickens gamla ägare har nyligen hört av sig igen efter ett års uppehåll och de blev överlyckliga att höra att hon fölar i sommar och bad att de skulle få komma och titta. Jag vet inte riktigt varför de inte har hört av sig på så länge för de höll bra kontakt innan och det står särskilt inskrivet i köpekontraktet att de har första tjing att köpa henne om hon någon gång säljs. Men det var roligt att de hörde av sig igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0