Mötet

Det allra bästa med detta årsmötet var att jag inte blev utskälld av Camilla L för bokföringsproblem :) men att leka ordförande var inte lika kul för jag visste inte hur jag skulle göra haha. Men vi har fått en massa nya medlemmar! Vi är mer nya medlemmar än gamla och om jag inte har glömt något är vi hela 17st iår :D Vi pratade om vad vi mer skulle göra iår (okey, jag var väl den som bara babblade och Malin som lade till saker XD) och det som är säkert är att vi ska ha bytaredag 12/3, starta upp vår US-blogg och se om vi får ordna en sommarshow. Det var föresten tur att jag hade tagit med mig mina knäckiga muffins idag, Malins muffins såg helt klart godast ut, men vad ska man säga, de hade en intressant smak ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHHA

nästa gång kör jag efter gamla receptet :(

2011-02-12 @ 18:53:13
URL: http://ponniiebloggen.blogg.se/
Postat av: Maja

sommarshow? :D

2011-02-12 @ 19:07:46
URL: http://hastryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0