Rida imorgon?

Känner mig helt luddig i huvudet efter dagen. Tog inga tabletter och jag klarade mig bra ändå, men nu funkar inte tankarna så bra längre. Jag som skulle packa till GTB horse show eftersom vi åker imorgon är är iväg hela helgen. Sitter och funderar på om jag ska rida hästarna imorgon eller inte, ett stallbesök är ett måste för en av oss måste mocka imorgon. Egentligen är det Celinas tur, men hon är sjukast av oss och ska åka och ta halsprov mot halsfluss imorgon förmiddag innan vi åker. Mamma kan inte heller för hon ska köra iväg med min andra syster som ska få tandställning så då finns bara jag kvar... Borde verkligen rida för annars får de inte gå förren på måndag :/ och Madicken har ju fått vila hela veckan nu när hon har haft ömma hovar. Så hon är min största prioritet om jag orkar rida, sen får Lady komma i andrahand. Lukas slipper också eftersom han tävlade idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0