Trött

Är helt slut idag men Lady lever iallafall och mår bra! Jag somnade innan mamma kom hem igår och det var lika bra det för hon sov i stallet hela natten, invirad och liggande på massa täcken. Verkligen tur att hon tagit ledigt från jobbet idag. Själv önskar jag att jag inte skulle jobbat, de ringde mig från Kyrkhult igår och ville ha mig på fritids 12-16 och då tackade jag glatt ja. Nu vill jag bara sova XD Inte heller är jag helt säker på vart jag ska, har aldrig varit på den skolan innan och typiskt mig så har jag såklart glömt det mesta av hur jag skulle hitta rätt. Men in genom stora ingången skulle jag iallafall :) och sen får jag väl virra runt lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0