Morgonutsläpp

Slocknade 9 igår och har sovit som en stock tills klockan ringde 7 imorse, att släpa sig upp var tortyr även fast jag ville upp! Halv 8 var vi istallet och skulle släppa ut Madicken och Nangijala. Idag ändrade vi taktik och jag tog ut fölet före så slapp vi en orolig Madicken. Blev så glad när hon något tveksamt gick framåt så fort jag höll och tryckte lätt på rumpan och så fort vi kom ut från stallet gick hon nästan själv in i hagen! Full fart imorse också med de långa benen, tänk att hon verkligen är min! Idag var det lättare att kalla henne vid namn konstigt nog :)

Fotade lite bilder innan vi stack hem och jag somnade igen. Har sovit 14h inatt och är fortfarande trött, men det har varit gudomligt att sova en hel natt i min egen säng igen!









Så fruktansvärt söt! Ikväll kommer de första "riktiga" besökarna för att kika på henne, annars har det varit närmsta familjen som tittat på henne på avstånd igår. De fyra i min familj och de i Camillas. Idag är det min moster Lene, Oskar och mormor som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0