Besök

Syskonen Wallsten kom vid lunch för att umgås med Celina hela dagen. Johan är ju lika gammal som Celina och Elin några år yngre och de har verkligen jätteroligt tillsammans i stallet på sina lektioner (okey, jag erkänner, jag har nog lika roligt som Celina). De bestämde sig för att försöka bada i vår å och lockade med mig och Zorro. Stenig botten, kallt och säkert 90cm på en sträcka så det blev en massa tjut och skratt. Jag badade med, men när de bestämde sig för att gå i ån hemåt tog jag handdukarna och gick på vägen. Väldigt ont i fötterna hade dem efter den promenaden! Å-badandet var inte tillräckligt så jag körde dem till halen för att bada mera. Det var faktiskt varmt så jag badade med. Väl hemma igen blev det lite brännboll, frisbee och kubb innan de skulle hem. En mycket rolig dag faktiskt och det är lätt att glömma att jag är 8 år äldre än Celina och Johan ;) Innerst inne är jag säkert som en trettonåring haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0