Jösses!!

Hittade ett mejl för en stund sen. Kände inte igen namnet och satt sedan bara och stirrade när jag läst klart mejlet:

Jösses, jag vinner aldrig något. Jag trodde inte ens jag hade fått iväg bilden för outlook hade kvar den i utkast-korgen när jag försökte. Jag har iallafall en tiondels chans att vinna hela alltet och får isåfall en heldag med antingen: Dressyr: Kristian von Krusenstierna, Hoppning: Ann-Sofie Oscarsson och i Fälttävlan: Magnus Gällerdal.

Åh gud, jag vet inte, vill jag verkligen vinna?

Hej Carolina

 

Du har vunnit vecka 22 i vår bildtävling och kommer att få en prenumeration på Min Häst och

med det går du vidare till finalen på Falsterbo med din bild. Där har du chansen att vinna en dag med någon av våra team ryttare.


Länk till tävlingen
http://www.leksands.se/901.php

Vinnarbilden (som Celina för övrigt inte tycker speciellt mycket om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0