Nattvaka

Blev en lugn natt. Madicken låg och sov mycket vilket resulterade i att Celina väckte mig flera gånger med "hon fölar" trots att jag förklarade att hon inte bara skulle lägga sig ner och föla helt plötsligt. Vi sov i sadelkammaren men öppnade upp en lucka från logen utanför så att vi kunde kika ner i Maddans box. Vid 3 bytte vi och då hade jag legat i "sovdvala" i max 2h, gräsligt svårt var det att somna som ni kanske förstår ;) Satt och spelade spel på datorn och kände mig pigg även om den delen av natten känns lite luddig. Vid kvart över 5 var jag vrålhungrig och åt frukost på logen. Halv 6 gick jag ner i stallet och undersökte Madicken. Juvret hade fyllt upp igen, mer än vad det var i förrgår. Tänker därför inte lämna henne ur sikte längre stunder för jag tror fölningen vankas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0