Snövit och dvärg

Imorgon blir det att upp tidigt för halv 9 ska vi besöka en ett flertal förskolor som ligger ca 20min ifrån stallet och självklart besöker vi dem som Snövit och dvärg! Ska bli spännande att se vilka konstiga frågor jag kommer att få imorgon och hur många barn Celina kommer få att gråta ;)
Har engagerat Linnea till att fota mig och Celina efteråt så att vi äntligen kan få en bild som minne. Nej föresten, hon får minsann ta och filma oss lite också! Det här vill jag aldrig glömma.

Celina tycker jag ska låta bli den vita ansiktsfärgen eftersom hon tycker den är för vit, men Snövit har ju vit hy eller hur? Nu har jag ju blivit lite brun så vit färg är ett måste denna gången ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0