Bytaredag

Us ordnade bytaredag och jag fyndade lite. Blev överlycklig när jag såg några packa upp en jättefin, oanvänd ljusblå fölgrimma med  mjuk, brun insida. 40kr kostade den och jag var bara tvungen att köpa den! Har velat ha en fölgrimma i helst lila, men annars ljusblå eller äppelgrön. Jag köpte även ett pannband till tränset och Celina fyndade en grå kavaj, en brun/beige väst och ett schabrak.
Byggde även banan tills hopptävlingen för stora hästar imorgon, fast jag stod mest still för jag var otroligt trött och hade huvudvärk. Därför blev den ingen ridning (+ att vi skulle på kalas) vilket jag nu är sur över för det ska tydligen regna imorgon när jag ska rida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0