Shetland benskydd

Jag och Celina har länge velat få tag på benskydd till Lukas, även fastän han kanske inte behöver det. Vi prövade att beställa ett par i storlek shetland från Horze för något år sen, bakskydden passade men framskydden var flera centimeter förstora :( de var typ 19cm och Lukas behövder 12-14 tror jag. Började leta lite mer igårkväll och hittade faktiskt först ett par läckra röda senskydd på ponnyprakt som var 16cm som nog inte passar, sen hittade jag dessa skydd som var 14cm höga och där det fanns bakskydd som passar Lukas :) Nu är jag dock osäker på vad jag mätte att Lukas skulle ha i storlek, hade för mig att det var 12cm, men då trodde jag att Horze-skydden var 16cm så det är möjligt att han faktiskt kan ha dessa :D Skulle bli jättegulligt på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0