Vad tycker ni?

Celina har fått dille på att Madickens föl antingen måste heta nåt från Astrid Lindgrens värld eller disneys. Lukas är från Emil i Lönneberga, Madicken är från Madicken och Lady kommer från Lady och lufsen. Därför vägrar hon godta ett av mina favorithingstnamn: Ninja. Just nu försöker hon övertyga mig om att ett stoföl kan heta Nangijala och kallas Nala. Det kan jag gå med på, men så envisas hon med att en hingst med kan heta Nangijala, men att smeknamnet får bli annorlunda. "Du kan ju kalla den för Ninja eller Nallo" föreslog hon.

Vad tycker ni? Namnet Nangijala, fint eller fult?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefint tycker jag! :D

2011-03-25 @ 21:44:10
URL: http://ponniiebloggen.blogg.se/
Postat av: maja

haha det blev nangijala

2014-03-12 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0