Kvällsritt

Lukas skulle vila idag och jag skulle inte till stallet förren på kvällen. Mamma fortfarande dålig så jag frågade Linnea om hon ville hänga med på en skrittrunda i skogen. Hon ville gärna men är lika sjuk som mamma tydligen (hur har jag missat det?) så hon fick säga nej. Därför ringde jag min moster och hon hängde glatt med på en skrittur, hon rider så sällan. Dessutom hade hon senast igår frågat mamma om hon inte kunde få hjälpa henne att mocka, trist nog mockar ju Camilla på helgerna haha. Lene var minsann modigare än min mamma - eller kanske osmartare? - och ville gärna rida barbacka när jag frågade. Hon fick välja häst och tog Lady trots att jag varnade för hennes spetsighet, men det blev en mysig tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0