Madicken

Madicken fick vila idag. Tog bara in och pysslade lite med henne innan jag släppte henne lös i paddocken där jag repeterade gamla trick. Mysigaste är ju verkligen kram. Man kan säga kram 10m ifrån henne så kommer hon fram, ställer sig oftast på min högersida och så böjer hon hela halsen/huvudet om mig så att jag trycks in till bogen. Mindre än två månader kvar till fölningen nu! Känns som om jag äntligen börjar se ljuset i tunneln ;) Hoppas hon fölar på utsatt tid och inte senare, läste att fölningen kan vara +-3veckor, ja ända upp till 12månaders dräktighet, men så illa hoppas jag inte att det blir? Fölnamn är iallafall bestämt sen minst en månad tillbaka så det har slutat snurra runt bland tankarna iallafall!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad har du bestämtför namn nu då? :)

2011-05-10 @ 01:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0