Längesen jag trillade av nu

Varför trilla av en gång när man kan trilla av två? Kanske ä jag sugen på att baka nåt till min ridgrupp inerst inne haha. Var inte med alls idag och Lady var inte heller på humör, bråkade och ville inte in alls i transporten, tog flera minuter innan hon tillslut gick in och sen hade hon problem med balansen när vi körde. Mycket konstigt och jag körde ändå så försiktigt jag kunde. Svischade med svanen under lektionen ungefär som om en irriterande fluga var på henne, gjorde så med mamma igår också och vi förstår inte vad felet är. Är dödstrött efter helgens spökkväll, har inte sovit ikapp och det är då jag är duktig på att trilla av. MEN, jag gillade mina avtrillningar. Hängde först på halsen, Lady börjar gå och jag snurrar runt och hänger både upp och ner och på sidan innan jag halkar av. Andra avtrillningen var ungefär samma som första så jag landade på benen idag. Dock sträckte jag tummen, axeln och ena sidan, får väl se hur bra de delarna mår imorgon.

Tittade på när de andra fyra hoppade sista banan och jag var så trött att jag knappt ens kom ihåg banan. Ju mer jag funderade desto mer insåg jag att det skulle vara bättre om jag avstod från att hoppa sista rundan, jag skulle ändå säkert trilla av en tredje gång haha. Men Lady var rätt fin ändå, förra gången gick det ju superbra och jag har faktiskt inte trillat av på  5månader! Är detta årets elfte eller tolfte avtrillning? Måste kolla

Nu är klockan tjugo i tio och jag har varit hemma 1,2h. Dags att åka upp och ta in hästarna och fodra. Skulle hemskt gärna vilja sova ut imorgon men då ska jag ha morgonen, men sen ska jag hem och lägga mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0