Mörkerpromenad

Umgicks 45min på tu man hand med Nangijala igår, hennes mamma fick stanna kvar i hagen. Pysslade om henne halva tiden och testade Lukas fleecetäcke igen, fortfarande cac1dm för långt så jag ska beställa storlek 95 i regntäcke så kan Lukas överta det sen. Efter det gick vi och betade i skumrasket tills Celina kom hem från sin tur med Lukas. Hon gjorde iordning Madicken och jag satte på Nangijala Lukas gamla reflexbenskydd som egentligen är till hundar, satt perfekt! Sen satte jag ihop några förstora benreflexskydd som jag köpte för länge sen och vips så hade jag en reflexmaggjord till Nangijala. I med att det är kardborreknäppen och vanliga knäppen kan hon bredda sig minst 1dm innan den inte passar mer och sedan är det bara att skaffa fler såna skydd och bygga på. Ska investera i en reflexgrimma för Celina ska beställa från hööks. Vanlig gul reflexfärgad var min tanke, men den rosa är ju allt snygg...fast det kanske ser lite lustigt ut när resten är gult då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0