Underbara ponny!

Hopplektionen ikväll gick kanon, jag svävar fortfarande på moln. Hoppade en bana med två kombinationer snett igenom åt båda hållen, den ena med två galoppsprång (tja, först skulle vi få tre men det gick inte så bra för min del haha) och en med 4 galoppsprång. Den sistnämnda hade en vattenmatta och en oxer, den första var två räcken, sen fanns det två räcken till som stod på kortsidan vid medellinjen. Vi hoppade banan först på 80 vilket kändes jättebra, trodde faktiskt det var på 70 så jag var inte höjdrädd. Sist hoppade vi kombinationen med vattengraven och oxern som då låg på 90. Huh, 90 är läskigt och är det en oxer är det dubbelt värre. Men även om det rörde sig obehagligt i magen litade jag på Lady och hon flög över i ett jättesprång (hoppade av för tidigt). Fick världens finaste beröm av Maria som sa att hon hade tagit Lady själv om hon bara varit större.

Vårt pigga fuxsto som fånade sig och stannade för jämnan i våras, tänk vad hon har utvecklats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0