En vecka

Om knappt en och en halv vecka är det pay and jump för Luddes del vilket ger mig lite panik då han inte red mycket förra veckan och hittils bara kunnat rida i måndags denna veckan. Imorgon har jag fullt upp med kakbak och fixning inför öppet hus dagen men förhoppningsvis hinner jag en vända till stallet och att Ludde orkar rida. Ska egentligen rida Lady och hinner/orkar jag blir det dressyr på ridbanan för det lär vara nästan mörkt när jag hinner dit. Vill umgås med min lilla Nangijala också som jag saknat och fått höra att hon blir allt mer hårdhänt mot sin stackars mamma när det inte alltid finns mjölk.

Åkte till Vimmerby med klassen igår och kom hem idag, ägnande den 4h långa bussresan hem åt att rimma ihop en tipsrunda om hästarna på ridskolan. Testade den på mamma och Celina och de hade lite problem eftersom de inte kan alla ridskolehästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0