Myshästar

Var 5h istallet idag, gjorde egentligen ingenting?
Mockade och fyllde på spån, jobbigt för vi fick en ny kontainer idag och vi måste gräva oss ner uppifrån innan vi kan öppna luckan och ta spånet normalt. Försökte fylla kärran uppifrån men lyckades välta den. Tyckte Maddan bajsade och kissade för två som dräktigt, nu gör hon banne mig för tre istället...
Kliade Nangijala och tog väck ännu lite hår på henne. Inte mycket kvar nu, halva pannan och 1/4 av benen drygt. Har skaffat sig en tjock fluffig vinterpäls redan och hon har fått en liten lugg nu. Fotade henne när hon la sig ner och sen kom Lukas och började leka med kameraväskan, kastade den omkring sig, buffade, slikade, bet...jag tog den ifrån honom massa gånger men han skulle bara leka med den. Sedan stod han vid mig och skulle mysa, noppade med läpparna, blåste i ansiktet och var allmänt kelig. Så är han bara mot mig och Celina känns det som, Celina kan jag förstå men det är roligt att han tycker om mig nästan lika mycket :)

Grävt på ridbanan idag och fyllt igen spåret på fyrkantspåret och sedan försökt gräva väck alla pölar. Jobbigt för mitten av ridbanan är högst, sen sluttar den ner mot kanterna. Tungt att gräva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0