Nangijala <3

Ååhh så härligt det var att träffa fölis igen! Ropade på henne flera gånger när jag kom till hagen men hann halvvägs in till vindskyddet innan jag såg henne komma utspringande därifrån. Stod där jättelänge och kliade henne och blev tillbakakliad. När jag väl gick följde hon efter en bit och gnäggade åt mig några gånger :) <3

Celina hade sagt innan idag att grimman satt jättehårt på de yttersta hålen vilket jag inte förstod för så mycket kunde hon inte vuxit på tre dagar, i tisdags var den lite förstor fortfarande. Jodå, den passade även om hon faktiskt måste ha vuxit dessa dagar, spände ut lite hål så nu är den åt det stora hållet igen. Hämtade Lukas äppelgröns shettisgrimma och provade. I längd var det väl rätt okey men i bredd...nosgrimman var väl minst 1dm stor haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0