Osäker

Usch, är liter stressad med hela pay and jump-grejen. Inte blivit mycket ridning för Ludde vare sig denna eller förra veckan och det har påverkat han ganska mycket. Därför stressade jag idag för att han skulle hinna rida på kvällen. Blev hoppning och tack och lov var benen med han denna gången, inte som sist då de får åt alla håll och kanter och han trilla av. Men ändå var han inte sig själv idag :/ vilket gör min orolig, jag vet ju att han är bättre och borde klara pay and jumpen utan större problem, men nu börjar jag nästan undra om jag vågar låta han rida... nåja, jag får väl ge det en chans och hårdträna så mycket det bara går till söndag så att han verkligen är redo. Därför retar det mig att jag verkligen inte kan låta han rida imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0