På andra sidan vägen

Idag var det premiärbesök för Nangijala på andra sidan stora vägen. Har tänkt göra det i nära två veckors tid men det har helt enkelt inte blivit tid för det, ensam vågar jag inte göra det. Celina red och jag ledde Nangijala och vi blev omkörda av några bilar både dit och hem, Nangijala ökade takten lite men gick snällt i grimskaftet. Huvudet har föresten vuxit igen, nu är det bara ett hål kvar innan grimman är för liten, tur jag beställt ett nytt! Väl i skidbacken släppte jag Nangijala lös med ett "varsågod" och när hon hamnade på efterkälken eftersom hon undersökte en buske ropade jag hennes namn. Hm, uppför mig lite som om hon var en hund haha. På hemvägen gick hon snällt, enda grejen var när vi kommit ca 8m från bilvägen så stutsade hon iväg för en röd bil som körde förbi, extra läskig färg kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0