Tredje avtrillningen

Ja, tanken var ju hopplektion med träning på bana för Luddes del idag, men efter att ungen hållt på att halka av ett flertal gånger och sedan fkatiskt trillar av och landar tillråga på allt under Lukas som snällt stannar, kändes det som att det var bäst att avbryta allt. Luddes ben var tydligen inte med idag och ungen förklarade stolt med ett stort leende att Lukas trampade på han och att det gör jättejätteont i armen. Visst. Hivade upp han igen och lät han hoppa två hinder till innan vi slutade.

Ludde innan träningen:
"Det gör inget om jag trillar av för jag har kroppen full med metall"
"Jaså, varför det då?" frågar jag roat
"För att jag inte ska kunna bryta ryggen såklart!"

Ludde efter träningen:
"Det var tur jag hade västen för annars hade jag brutit ryggen"
Vad hände med metallen i kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0