Kombinerad promenad och joggingtur

Steg upp tidigt imorse eftersom jag upptäckte att jag fått sms från Linneas mamma sent på kvällen där hon skrev att Linnea skulle inviga sin nya ridhjälm imorgon (idag). Hjälp, tänkte jag, jag har totalt glömt att hon skulle rida klockan 10 idag! Så jag släpar mig upp vid 9, drar till stallet och plockar in Lukas. Det är när jag börjar placera ut koner på ridbanan och konstaterar att Linnea är 10min sen som det slår mig: vi hade bytt från den vanliga tiden till klockan 16.00. Ah, så dum jag kände mig, jag hade ju kunnat sova! Jaha, vad ska jag då hitta på tänkte jag, jag tänker inte gå hem direkt. Slutade med att jag släpade med mig Lukas ut på en timslång promenad/joggingtur på rundan surkärringen där det legat ett träd över stigen ett halvår. Jag och Lukas lyckades klura ut hur man tog sig runt trädet så nu kan man rida där igen hoppas jag.
 
Hade tänkt trickträna med Trollis men upptäckte att jag troligtvis har tappar min röda klicker någonstans i hagen i torsdags när jag gick med lien...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0