Lördag

Celina och Moa skulle hoppa idag, hade dubbelbokat mig och lovat tjejerna att hoppa klockan 18 (även tänkt hoppa själv) samtidigt som jag skulle på grillkväll samma tid, hm, sommarlov är inte bra för mitt huvud känner jag! Fick inte tag i Moa så jag och Celina gjorde iordning hästarna till klockan 18 men innan dess bar vi ut hindren. Vi stod och pratade vid hindrena när vi plötsligt hör en hög gäll gnäggning. Växthushagen kan man inte se från gårdsplanen, men Nangijala hade hört oss (mig) och troligtvis ställt sig och väntat vid grinden. När vi aldrig kom gnäggade hon och talade om att hon fanns här och gärna ville hitta på något.
 
Hoppningen gick väldigt bra. Lukas tramsande med att stanna har slutat och Moa red bra. Som avslutning fick de rida 4 hinder med snävare svängar 2 ggr. Första gången blev ingen av dem riktigt nöjd med svängarna, men andra gången gick det mycket bra för båda, särskilt för Moa som tog i ordentligt med svängandet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0