Mitt målande

Jag har på senaste tiden börjat ana att min 4 år gamla wacoom bamboo-platta och gratisversionen adobe photochop elements 3.0 inte ger de bästa förutsättningarna för mitt målande. Detta bekräftades av en min moster känner som jobbar med IT och tog med sig en av bilderna till jobbet (som jag dragit ut som ett vanligt foto). Han skrev idag att kommentarerna varit nåt i stil med: "för böveln, en Wacom Bamboo är ju en enkel ritplatta med dålig upplösning, hur kan hon använda en sådan och skapa dessa fantastiska bilder?". Och gratisversionen fick samma kritik tror jag. Denna mannen har varit så ofattbart snäll att han till och med tagit kontakt med en tjej på jobbet som har hand om en konstutställning (på jobbet?! vem har sånt?), så kanske att jag faktiskt skulle kunna få ställa ut mina bilder! Nåja, vi får väl se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0