Vagnletande

Hittade en vagn jag till 99% säkerhet tänker köpa. Vagnen kostar drygt 6000kr men då ingår ingen förutom själva vagnen. Av ren nyfikenhet klickade jag mig in på "stora startpaketet" och såg att för 8500kr får man vagn, stänkskärmar, piskhållare, gummiematta mot stänk, sele, huvudlag, baksele, tömmar och draglinor. Något som enligt mitt snabba räknande borde kosta drygt 10 000kr sammanlagt. Dessutom kan man köpa en picnikväska att sätta under sätet och till "min" rockardmodell kan man dessutom köpa till medar som man kan byta ut hjulen mot på vintern! Jag ska ha vagnen, men börjat nu bli osäker på om jag inte ska köpa starpaketet för jag skulle gärna vilja ha stänkskärmar, piskhållare, gummiematta mot stänk och baksele. Tillsammans med de sakerna bli priset ungefär detsamma som om jag köpt sakerna separat fast då utan selen och dess delar. Nackdelen är ju att jag faktiskt redan har en sele från börjes och tömmar i överflöd haha
 
Bildlänk http://adelssons.jetshop.se/oxer-p-103-c-152.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0