Hon snodde min apelsin!

Åt julbord igår och orkade inte äta frukost. Körde iväg en sväng, glömde äta när jag kom hem igen och stack sedan iväg igen = vrålhungrig eftersom jag och Carro fick springa runt i ridhuset på showträningen utan hästarna. Fick med mig en apelsin på väg till Nogelid som jag stoppade i fickan. Skulle bara fota hästarna i hagen först men tappar då apelsinen i snön på andra sidan grinden. Tänker att den kan ligga där en stund men då kommer Madicken, tänker "ett äpple!!", får under huvudet och biter tag i det och drar in det. Grimaserar och lämnar apelsinen till Nangijala som tuggar/suger i sig halva innan hon kommer på att den inte heller var ett äpple. Tur att vi ha skorpor att äta i sadelkammaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0