Lukas, snowracer och Madicken

Körde Lukas en timme i skogen med snowracern. Dock var stigare mycket mer isiga och frusna än vad de var sist så jag fick hoppa av en del. Börjar bli skicklig på att styra och åka nu känner jag, sitter och bromsar med fötterna nerför backar och allt.

Celina hade en efterlängtad hopplektion med Maddis. Hon var pigg och blev sådär smågalen som hon blev med mig ibland: skulle bocka och började sedan stegra och härja innan hon blev som vanligt igen. Märks att hon behöve rkomma igång i hoppningen igen för hon gör ganska märkliga skutt rätt ofta och har svårt att taxera rätt.

Pratade med Moa och hennes mamma idag och bestämde provridning på söndag efter pay and jumpen. Spännande. Mamman verkade glad för att Moa får rida och Moa vågade faktiskt fråga om hon kunde få tävla han i en clearround, gärna redan på sportlovet. Självklart att hon får tävla, dock borde jag egentligen gå i skolan på clearrounden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0