Mekaniskt tjur

Jag och Celina gav oss faktiskt på den mekaniska tjuren, vi skulle tävla i vem som kunde sitta kvar längst och "bråkade" först om vem som varit med om flest Madicken-bockningar. Vi kom inte överrens om det, men när vi stod i kön insåg vi att Madicken inte brukar snurra runt så det skulle inte spela någon roll antagligen. Två tjejer som var 10år stod före oss i kön och vi började prata med dem, haha så snälla och söta var dem! Jätteförvånade när de frågade hur gamla vi var, de vägrade först tro att jag var 21 utan envisades med 15 :P

Jag började med tjuren och bara att sitta på den stilla så var den hal. Så började den röra på sig och jag hade stora problem att sitta kvar direkt. Vet inte hur jag kunde sitta kvar så länge som jag gjorde för jag hängde på trekvart det mesta av tiden men ändå klarade jag 30s! (dagens rekord hade varit 36s) Celina var näst och hon var stadig från början, tusan, hon vinner tänkte jag, men så får hon av vid 23s. Så jag vann!!!

Johanna filmade med sin mobil och jag skrattade jättemycket åt mig själv. Fick ju bara hålla med ena armen och den andra håller jag helt stelt rätt ut i luften? Och för att inte tala om min min... ja, den filmen tänker jag spara för evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0