Passet har kommit!

Tog in posten idag och såg att jag skulle hämta ut ett paket. Paket?! Jag har inte beställt något, tänkte jag oroat. Sen såg jag avsändaren: svenska welsh ponny och cob föreningen. Nangijalas pass! Åh så kul! Stack genast iväg för att hämta det och var så nyficken (liksom M och C) på hur det skulle se ut. Öppnar kuvertet och... ta ut ett fult skrikgrönt pass haha. Gud, kunde de inte valt en snyggare färg?

Bland det roligaste var iallafall att se att jag stod som uppfödare och ägare, trodde Camilla skulle stå som uppfödare då fodervärdsavtal när man lånar ut ett sto till fölning måste skickas in, dock så tillhör ju Maddan inte den föreningen så det gjorde väl ett undantag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0