Fotning och filmning

Det här med att fota och filma Nangijala är ruskigt svårt. Visst är det mysigt att en fölunge kommer mot en i hagen och hänger efter en som en skugga, men det är ju nästan omöjligt att få några bra bilder då! Igår klaffsade jag ut i värsta leran för att hon inte skulle hänga efter mig, men vad gör hon - jo följer efter. Och efter en stund kommer Lukas eftersom han är avundsjuk på uppmärksamheten Nangijala får och jagar bort henne för att sedan ställa sig och klia mig över kroppen. 

Ser ni manen som ligger på vänstra sidan? Tror ni mig om jag säger att den faktiskt ligger på höger sida och detta är bara lite som växer på fel sida eller som åkt över i blåsten? Jäklar vilken tjock man hon kommer få som vuxen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0