Livet igång igen!

Nu är julledigheten officiellt slut och skolan, hästarna, US och styrelsen är igång igen. US ligger fortfarande lite på julledigheten men jag känner mig jättetaggad inför detta året. Förra året var vi 18 medlemmar varav 3 ganska oaktiva. 3 har valt att sluta nu vid årsmötet, men 6 andra ersätter dessa så i år blir vi hela 21st! Måste nästan vara rekord.

Första styrelsemötet för i år var idag och Fler gör mer-projektet kör igång igen, skönt att läsa igenom mina papper och inse att jag nästan gjort att som jag skrivit upp att jag skulle göra. Det som främst saknas är foton på US-medlemmar, men det tar vi på årsmötet. Annars så ingår jag även i klubbens festkommité och vi ska vid sportlovet ordna en mexikansk afton. Frida skojade och sa att jag fick göra en pinjata i skolan (ja, det är ju ändå "lekis" enligt mina vänner) och Celina blev så uppspelt att hon sa att jag måste göra den för hon skulle pynta den haha. Sen är det tävlingar som vi ordnar och så kommer allsvenskan div III då jag ska vara lagledare för ponny hoppningen där det troligtvis blir två lag. Mycket roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0