Resten av dagen

Fick hasta iväg med Lady innan det mörknade och red rundan på rekordtid, men så var hon fruktansvärt pigg också. Lustigt nog var galoppen allra värst för då kände jag all träningsvärk i ryggen.

Provade magic brusches på Nangijala lite snabbt och det jag kan säga hittils är att spånen som borsten grävde fram ur rygg och rumpa aldrig verkade ta slut... Hon fick även prova den rosa reflexgrimman jag beställt från hööks och jag fick faktiskt ha andra hålet uppifrån, jag som var rädd att den skulle vara för stor. Ganska gräsligt ful var den faktiskt, med de vanliga flesta metalldelarna i en självlysande grönaktig plast och så rosa reflex på nosgrimma och sidor. Men hellre den än en neongul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0