Ute med pinne och tumstock

Efter en rolig barbacka-bocktur med Madicken (och Nangijala i släptåg) ställde jag Maddis i stallgången och använde en rak pinne/bräda och en tumstock. Jag försökte verkligen anstränga mig, men nej, jag kunde inte få Madicken till högre än 147cm och det var när jag verkligen överdrev och tog för högt. Annars blev hon 146, så nu är jag mycket lugnare inför mätningen :)

Gav mig på Nangijala som var mycket misstänksam mot alla "pinnar". Mätte mankhöjd och kors och mätte mankhöjden igen, och igen. Haha, lilla damen är typ 125-126cm i mankhöjd och 132cm i korset. 7cm högre bak. Backade och tittade och tänkte att hon måste vuxit flera centimeter bak de senaste veckorna så snart tar väl mankhöjden en växtspurt också.

Underbara trollunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0