Allergisk

Visste ni att när man har problem med pollen och är allergisk ska man undvika att äta äpplen? De blir man tydligen oftast allergisk mot så länge allergin varar. Fick reda på det förra veckan och drabbades av allergi idag. Åt ett äpple och klådan i halsen var hemskt! Tänkte ändå att det väl inte kunde stämma så åt ett annat och nös hur mycket som helst i en halvtimme.

Tryckte i mig en allergitablett hemma för att se om det skulle hjälpa, det gjorde det men efter att jag haft lektion för Linnea förvandlades kroppen till sten. Orkade knappt mocka och gick i snigelfart hem och somnade i soffan.

Föresten var min underbara Nangijala tillbaka efter en väldigt lång "trotsperiod", blev varm i kroppen när jag möttes av den vanliga gnäggningen och att hon kom fram till mig :D I ett par veckor har hon ignorerar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0