Dödstrött

När jag släpade mig upp vid 9 imorse var huvudet bortkopplat från kroppen och jag cyklade som en zoombi till ridskolan. Piggnade till efter en mysig uteritt på Felix, som först verkade försöka övertyga mig om att han var öm i hovar och hade träningsvärk. Men på hemvägen fick han plötsligt fart och var jättepigg, busen. Sen bar det hem för en halvtimmes vila och lunch och sen till Nogelid där jag red med Moa. Innan hon åkte hem hann vi klämma in en liten promenad i skogen, hon på Lady och jag ledandes Nangijala. Stor tyckte hon Lady var haha. Moa fick göra iordning och borsta min fölflicka idag, det är bara nyttigt att någon annan än jag pysslar med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0