Ensam i hagen

Celina och Moa red iväg och jag schasade snabbt iväg även mamma och Lady. Släppte sedan in Nangijala i hagen och medan hon drack smet jag in och gömde mig i ett skjul för att kika på vad hon skulle hitta på nu när hon var helt ensam i hagen. Och gick 20m uppåt, gnäggade två gånger varefter hon bajsade. Ner tillbaka, kissade och gnäggade ytterligare en gång innan hon ställde sig vid grinden och sov tills de andra kom tillbaka. Efter en kvart smög jag därifrån. Nu är jag inte ett dugg orolig för att lämna henne ensam på påsklovets klubbhoppning. Camilla har dock lovat att hålla ett vakande öga på henne ifall det skulle vara något.

Dessförinnan borstade jag med gummieborsten och kunde konstatera att hon snart är mer korthårig än långhårig. Den där bruna färgen hon haft har gett vika åt dammigt svartfärgad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0